Δημιουργία εφαρμογών Android

Δημιουργία εφαρμογών Android

Η γλώσσα προγραμματισμού Kotlin και το Android είναι ο καλύτερος συνδυασμός για τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά.

Το Android είναι το κύριο λειτουργικό σύστημα για εκατοντάδες μοντέλα κινητών και tablet. Υπάρχουν πάνω από 2.500.000 εφαρμογές στο Google Play Store και αυξάνονται με εκπληκτικό ρυθμό! Κάθε μέρα περίπου 1.000.000 συσκευές Android ενεργοποιούνται σε όλο τον κόσμο, κάτι που μας δείχνει το πόσο μεγάλο μερίδιο της αγοράς κατέχει το Android σήμερα.

Όλο και περισσότεροι εργοδότες και μεγάλοι οργανισμοί αναζητούν ανθρώπους με γνώσεις και δεξιότητες στην κατασκευή εφαρμογών για κινητά. Με την παρακολούθηση αυτού του προγράμματος θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για να διεκδικήσετε μία από αυτές τις θέσεις, οι οποίες δημιουργούνται σε καθημερινή βάση.

Το σημαντικότερο είναι ότι δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία. Η δομή του προγράμματος είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε να διδαχθείτε και να κατανοήσετε όλες τις πτυχές της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εφαρμογής με χρήση του Android Studio και της γλώσσας προγραμματισμού Kotlin, ξεκινώντας από μηδενική βάση.

Επίσης, το πρόγραμμα αυτό συνίσταται και για αρχάριους προγραμματιστές ή προγραμματιστές που ενδιαφέρονται να αλλάξουν αντικείμενο και να μεταβούν στον προγραμματισμό εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα με την Kotlin.

ECVET και Μοριοδοτήσεις

Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, προσφέρουν Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες Επαγγελματικής Κατάρτισης ECVET. Ενδεικτικά, ένα πρόγραμμα 450 ωρών πιστώνει 22,5 ECVET. Το πρόγραμμα δίνει τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών. (NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4589 Αρ. Φύλλου 13).

Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς συνεργάτες δημοσίων ΙΕΚ ή/και ΣΔΕ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.

  • 1. Εγκαταστάσεις Εφαρμογών και Εισαγωγή στην Kotlin
  • 2. Αριθμητικές Πράξεις και Δομές Ελέγχου στην Kotlin
  • 3. Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός στην Kotlin
  • 4. Πίνακες, Δομές Δεδομένων και Είσοδος/Έξοδος στην Kotlin
  • 5. Το Περιβάλλον Εργασίας και η Δημιουργία Διεπαφής Χρήστη στο Android Studio
  • 6. Δραστηριότητες, Λίστες και Αποθήκευση Δεδομένων στο Android Studio
  • 7. Σύνδεση Εφαρμογής με Διαδικτυακές Πηγές
  • 8. Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας των Κοινωνικών Επιστημών
  • 9. Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος
Επιστημονικά Υπεύθυνος/η (ΕΥ): Ευστράτιος Παπάνης
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος/η: Kαλλονιάτης Χρήστος
Διδάσκων: Δούμας Θωμάς